Ledig stilling
Servicekonsulent
Granne søker deg som er engasjert og som liker å jobbe med kundeservice og drives av å gi gode kundeopplevelser. Kundesenteret betjener kunder i alle tre segment (marin, bedrift, privat). Stillingen innebærer høy grad av kundekontakt og dine arbeidsoppgaver vil blant annet omfatte:
- Sikre at kundene våre får hjelp i første kontakt med selskapet
- Besvare kundehenvendelser gjennom ulike kanaler
- Bistå kunderådgiverne og bidra til mersalg av våre forsikrings produkter
- Dokumentasjon
Bakgrunn/Kompetanse:
- Erfaring fra forsikringsbransjen, men det er ikke et krav
- Erfaring fra kundeservice eller salg eller et sterkt ønske om å jobbe med dette
- Gode kommunikasjonsevner – beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- er utadvendt, positiv og opptatt av å skape gode kundeopplevelser
- er strukturert, resultatorientert og setter ærlighet høyt
- har høy egenmotivasjon, sterkt driv og står på i en hektisk arbeidshverdag
- har god IT forståelse og er dyktig i bruk av dataverktøy
Vi tilbyr:
- Et inkluderende og godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
- Gode muligheter for egenutvikling og varierte arbeidsoppgaver
- Konkurransedyktige betingelser inkludert gode pensjons og forsikringsordninger
- God opplæring og deltagelse i sertifiseringsordning
Frist: 05.02.2023
Spørsmål om stillingen, ta kontakt med:
Ellen Oseberg, Leder Kundeservice. Mobil 478 35 748.